Megía fa botifarra a tothom a Mas Gurumbau

EL ‘VANGUARDISTA’ DOMINA LES CLASSIFICACIONS HÀNDICAP (38) I SCRATCH (35), AMB UN PUNT D’AVANTATGE SOBRE EDEL PASCUAL, AL P&P OSONENC.

ELS PARTICIPANTS ACABEN CELEBRANT AMB UNA MAGNÍFICA GRAELLADA L’ÈXIT DE LA CONVOCATÒRIA A LA PECULIAR MASIA DE TARADELL.

VEGEU AQUÍ LES CLASSIFICACIONS DEL DIA.

VEGEU AQUÍ L’ORDRE DE MÈRIT ACTUALITZADA.

Megía, el triomfador, treu el cap a la botifarrada posterior.

En el dia de la gran botifarrada al camp osonenc de Mas Gurumbau, el José A. Megía va ser el més llest de la classe i el que va fer botifarra a tots els seus rivals en el quart torneig de la temporada del nostre calendari de Pitch & Putt. El ‘vanguardista’ va dominar de cap a cap al difícil i molt tècnic recorregut del camp de Taradell i es va imposar amb tot mereixament tant a la classificació hàndicap (38 punts) com a la scratch (35) gràcies a la seva magnífica targeta de dos cops per sobre del par 54 del camp.

En els dos casos, qui va estar més a prop del Megi va ser l’Edelmiro Pascual, un consagrat i veterà especialista en el joc curt, que va quedar només a un punt del campió tant en una classificació com a l’altra. En el hàndicap, que és el que compte en aquests casos, els 37 punts de l’Edel van estar per sobre dels 36 d’un incombustible Pere Escobar, els 35 del dominador de l’any passat Benito Medina i els 34 d’un quartet format per tres històrics (Baltasar Dicente, Francesc Roura i Pilar Feito) i un nouvingut, l’Àlex Palomar, el fill del president i primer convidat classificat.

La diada, com no podia ser d’una altra manera, va culminar amb un gran xeflis, un bon tiberi a base de botifarra i cansalada a la brasa, patates al caliu, all-i-oli, coca, i tot ben regat amb cava, vi i gasosa i abundants xupitos de tota mena de beuratges fornits pel Ros i el seus acòlits.

L’ORDRE DE MÈRIT ES COMPRIMEIX

La cita de Mas Gurumbau va tenir la virtut, a més, de comprimir una mica més el rànquing de l’any, aquesta Ordre de Mérit de P&P que dominen en general els guanyadors de les quatre etapes disputades fins ara.

Els 400 punts sumats pel Megía l’han dut del 16è al tercer lloc, amb un total de 567,5, encara lluny, però del líder Joan Carles Armengol (940 punts i guanyador a Portal del Roc 1) i de Pere Escobar (782, campió a Gualba). El guanyador de Vallromanes, Ramon Palomar, va baixar del tercer al sisè lloc (460, al sumar només 60 punts a Mas Gurumbau), mentre que la Pilar Feito es va mantenir quarta (534,5) amb els seus bons 150 puntets. L’Edelmiro també va fer un bon esprint amb els 270 punts del segon lloc, que l’han dut del 15è al 7è lloc. I encara queda mitja temporada perquè tothom pugui millorar les coses.

LA GALERIA

Desplaça cap amunt