Morales i Castillo tiren a terra el Portal del Roc

ELS DOS JUGADORS DOMINEN EL SEGON EPISODI DEL PITCH&PLAT AMB 39 PUNTS, UN MÉS QUE EL LOCAL GARCIA GUINDA.

FRANCESC ROURA I SORRIBES TAMBÉ GUANYEN AL CAMP (37) I PILAR FEITO ÉS LA MILLOR DE LA ‘FAMÍLIA ROS-TRAPP’.

VEGEU AQUÍ LES CLASSIFICACIONS.

VEGEU AQUÍ L’ORDRE DE MÈRIT ACTUALITZADA.

Rafa Morales celebra la victòria.

La segona etapa del triangular Pitch&Plat de Portal del Roc va tenir el dimecres, 28 de maig, a uns quants protagonistes destacats, si bé per damunt de tots cal situar a l’exPeriódico Rafael Morales i al veterà jubilat de La Vanguardia Xavier Castillo. Els dos van dominar amb mà de ferro el camp vilanoví i amb un total de 39 punts van tirar a terra la porta i es van imposar a la resta de participants, entre els quals destacava la nombrosa representació de la família Ros, que a mode de la històrica i cinematogràfica ‘Família Trapp’ va alegrar la matinal.

Però anem a pams. Primer s’ha de destacar a l’ara cambrilenc Rafa Morales, guanyador tant en la classificació hàndicap com a la scratch (30), en aquest cas per davant del seu excompany al diari, José Carlos Sorribes (29) i d’un Xavi Castillo en forma que va afegir el seu tercer lloc empatat scratch (26 punts, els mateixos que Benito Medina) a la seva segona posició, empatada amb la primera, a l’hàndicap.

El jugador local Carles Garcia Guinda va ser qui més es va apropar als capdavanters, amb uns magnífics 38 punts que van desmentir la seva erràtica sessió d’entrenament just abans de començar el torneig. Per darrera es van situar el Sorribes i el xef Francesc Roura (37) i, més allunyada, la incombustible Pilar Feito (34), que va ser la millor de la nodrida representació de la família del seu marit. Una Feito, per cert, que va ampliar el seu avantatge al capdavant de l’Ordre de Mèrit 2025, ja que suma 827,5 punts, per 670 de l’absent José Antonio Megía i per 659,5 del present Benito Medina.

José Antonio Ros, àlies ‘Nain’ i, en aquest cas, cap més visible de la ‘Família Trapp’, va tenir més llàgrimes que somriures en veure com el seu fill Quique i el seu net Dani acabaven al furgó de cua, amb 13 i 7 punts scratch, respectivament. Ell mateix no va passar dels 14. “La última vegada”, va confesar el coorganitzador de la festa.

Destacar també l’aparició per dinar del president Ramon Palomar, molt recuperat ja de la trencadissa de costelles que va patir en un accident de moto, però ara preocupat per una lesió al genoll dret que el metge del Barça no li acaba de solucionar. A Pals, el 4 de juny, amb motiu de la clausura de la Copa 5-3-5, intentarà retornar.

PATITA GALERIA

Desplaça cap amunt
PeriodistesGolf
Resum de la privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.