LES INSCRIPCIONS PEL PENÚLTIM TORNEIG DE L’ORDRE 2025 ES PODEN ENVIAR FINS EL 9 DE NOVEMBRE AL MIGDIA.

A Peralada brindarem de nou pel Masters.
La recta final de le temporada ja està en marxa. El penúltim torneig puntuable per l’Ordre de Mèrit 2025 es disputa el proper 11 de novembre, dimarts, al Peralada Golf. Les inscripcions ja són obertes, fins dos dies abans al migdia, al dos canals habituals: aquesta pàgina web o bé l’adreça inscripcions@periodistesgolf.cat. El torneig és obert a no socis convidats.
En aquesta ocasió, el torneig altempordanés té la denominació de The Masters, que era un dels dos ‘majors’ que ens quedaven per celebrar enguany. El últim, The Players, el tindrem el dijous, 27 de novembre, a Torremirona, un altre gran camp de les rodelies de Figueres.
El Masters i el Players, doncs, són els dos darrers tornejos puntuables pel 2025, ja que el torneig de Nadal de Terramar (Sitges) del 15 de desembre, diluns, ja puntua pel 2026. Això té la seva importància perquè l’Ordre de Mèrit d’enguany atorga, com va passar l’any passat, sis places per l’equip català que s’enfrontarà al de la Comunitat de Madrid a la segona edició de la Nacex Ryder Cup al camp del Saler, a València, a finals de febrer del 2026.
